お客様の声USER VOICE
powered by Google
ローカルガイド
2026年03月27日
神戸牛ステーキ注文して良かった、お肉がやわらかくて、野菜も美味しかった!焼き具合が抜群!!!接客フレンドリー、ご飯のお供サービスしてくれて大感謝☺️
(Translated by Google)
I'm so glad I ordered the Kobe beef steak! The meat was tender and the vegetables were delicious! The cooking was perfect!!! The service was friendly, and I'm so grateful for the complimentary side dish for the rice ☺️