お客様の声USER VOICE

powered by Google

ローカルガイド

2023年01月28日

味は美味しいけど…コスパ??な牛丼 メニュー表や皆さんが写真にあげてるステーキ丼はどれなのかしら…キャンペーンで安くなっていた けど…これなら高くてもいいから元々の牛丼のが嬉しかったかなと。 でも味は美味しいです。 接客はとても良かったですが 店員さん同士あまり仲良くないのかな、というのが伝わってきました。空いているからこそ気になりました。 (Translated by Google) The taste is delicious, but...is it worth it? ? Beef bowl I wonder which steak bowl you see on the menu and in the photos...It was cheaper due to a campaign. But...I don't care if it's expensive, so I would have been happy with the original beef bowl. But the taste is delicious. The customer service was very good I could feel that the staff members were not very friendly with each other. I was interested because it was empty.

アクセスACCESS

お電話でのご予約・お問い合わせ
050-5447-0905
閉じる ×
Phone 050-5447-0905
Translate