お客様の声USER VOICE
powered by Google
ローカルガイド
2023年01月28日
味は美味しいけど…コスパ??な牛丼
メニュー表や皆さんが写真にあげてるステーキ丼はどれなのかしら…キャンペーンで安くなっていた
けど…これなら高くてもいいから元々の牛丼のが嬉しかったかなと。
でも味は美味しいです。
接客はとても良かったですが
店員さん同士あまり仲良くないのかな、というのが伝わってきました。空いているからこそ気になりました。
(Translated by Google)
The taste is delicious, but...is it worth it? ? Beef bowl
I wonder which steak bowl you see on the menu and in the photos...It was cheaper due to a campaign.
But...I don't care if it's expensive, so I would have been happy with the original beef bowl.
But the taste is delicious.
The customer service was very good
I could feel that the staff members were not very friendly with each other. I was interested because it was empty.